4 برابر شدن روستاهای گازدار مرودشت

  شهرداری

حسن شبانپور صبح امروز در یک نشست خبری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: روند رشد و توسعه گاز در روستاهای این شهرستان به سرعت در حال

حسن شبانپور صبح امروز در یک نشست خبری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: روند رشد و توسعه گاز در روستاهای این شهرستان به سرعت در حال انجام است به طوری که تعداد کل روستاهای گازدار شهرستان مرودشت در سال 88 ،15 روستا بوده و اکنون 37 روستا از نعمت گاز برخوردار هستند و عملیات اجرایی در 30 روستا در حال انجام است.
شبانپور افزود: با پایان یافتن عملیات اجرایی در این روستاها که به زودی نیز صورت می‌گیرد گازرسانی در روستاهای مرودشت در طول دو سال به بیش از چهار برابر می‌رسد.
وی اضافه کرد: عملیات خط تغذیه درودزن که مجموعه بسیاری از روستاهای این بخش را نیز در بر می‌گیرد هفته آینده آغاز می‌شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عملیات خط تغذیه مرودشت که گازرسانی به مجموعه صنایع این شهر را در بر دارد و قابلیت و ظرفیت گاز شهری مرودشت را نیز تا 75 درصد افزایش می‌دهد ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود.
نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی همچنین بیان داشت: در راستای تحقق مصوبات سفر نخست ریاست جمهوری به این شهرستان مطالعات گازرسانی به بخش‌های کر و کامفیروز انجام شده و مطالعات تکمیلی پیرامون دریاچه درودزن در حال انجام است و تا آخر آذر ماه سال جاری پیمانکار این عملیات نیز انتخاب و اجرای آن شروع می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: عملیات گازرسانی به شش روستای زرگران، اسماعیل آباد، زرقانک، اسلام آباد، دولت آباد و ملک آباد شهرستان مرودشت با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال در هفته گذشته آغاز شده است و با پایان این عملیات 2 هزار خانوار این روستاها از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.
انتهای پیام/صا



تاریخ ارسال خبر: 12/27/2011 12:00:00 AM

مرور

امروز چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  برابر با  :    24/4/2024  میلادی
  مصادف با :    1445/10/14  قمری

لینک ها

آمار بازدید

سامانه انتقادات و پشنهادات

جستجو

عنوان:

لینک سایت های مرتبط

ارتباط با شهرداری

نام:

پست الکترونیکی:

تلفن:

پیام شما:



ورود اعضا

نام کاربری:

رمز ورود: